Logo Contigo Contact


vorige pagina


Reageer op een CCadvertentie

Vul in elk veld (m.u.v. de nieuwsbrief-vraag) iets in; doe je dit niet, dan verschijnt een
witte pagina met bovenaan de melding 'Vul alle verplichte velden in'; gebruik in dat geval de 'back-button' van je browser
om terug te keren naar het formulier en alle velden in te vullen.


LET OP: er is iets vreemds aan de hand met onderstaand formulier. Sinds 24 januari jl. blijken ingezonden reacties niet binnen te komen bij Contigo Contact, terwijl wel het bericht 'uw reactie is verzonden' wordt getoond. Na wat eigen onderzoek blijkt het formulierveld 'e-mailadres' de boosdoener. Zodra er een apestaartje (@) in het veld ingevuld wordt (wat logisch is bij een mailadres...) komt de reactie niet bij Contigo Contact binnen maar verdwijnt in het 'niets'. Vul je in het veld je mailadres in zonder daarbij het apestaartje te vermelden, komt je reactie gewoon aan bij Contigo Contact.

De provider waar Contigo Contact haar website sinds twee maanden ondergebracht heeft, ziet dit probleem als iets dat haar niet aangaat. Service, ho maar.
Contigo Contact zal zelf op zoek moeten naar een oplossing als dit al mogelijk is.

Totdat deze oplossing gevonden is (kan even duren!) de volgende - tijdelijke - oplossing:

Wil je er zeker van zijn, dat je reactie aankomt bij Contigo Contact, vul dan in het veld 'e-mailadres' je mailadres in ZONDER apestaartje.
Of stuur je reactie rechtstreeks in naar info@contigocontact.nl met in de onderwerpregel het nummer van de contactadvertentie waarop je reageert. Da's misschien nog makkelijker.




CCnummer



(vul het nummer in van de advertentie waarop je reageert)



(jouw)
e-mailadres
(zonder apestaartje)

VUL HIER DUS GÉÉN APESTAARTJE IN! Anders komt je reactie niet binnen.
Je reactie


Ja, ik wil op de eerste van elke maand de gratis nieuwsbrief van Contigo Contact ontvangen



Je reactie wordt door Contigo Contact doorgestuurd aan de dame behorende bij het CCnummer van de contactadvertentie.
Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail.

Heb je na een aantal dagen nog geen bevestiging van doorsturen van Contigo Contact ontvangen
en gebruik je een 'gratis' mailadres (hotmail, gmail, live etc), kijk dan eens in de 'spammap' van je e-mailprogramma.

Wellicht heeft de e-mailclient de mail van Contigo Contact daar onder gebracht.

Heb je de bevestigingsmail daarmee niet kunnen traceren, dan is er wellicht technisch iets mis gegaan
óf heb je een incorrect mailadres opgegeven bij je reactie (waardoor Contigo Contact je niet kan bereiken).
Stuur in deze gevallen een mail naar info@contigocontact.nl met de vraag wat er mis gegaan is.
Geef aan op welke advertentie je gereageerd hebt én met welk mailadres.


Home